Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Altså... Jeg prøver å lete etter navnet på noen vi kjenner til. Gutten heter Oliver og jenta heter E****? Kjenner noen av dere til et søskenpar som heter E*** og Oliver. E**** er eldst. He he... Satt helt fast da jeg snakket med noen. :-P (Og jeg henger meg helt opp, og kan ikke vente til i morgen tidlig. Da finner jeg det uansett ut).
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Kjenner dem ikke, men jeg kan jo gjette og kanskje det ringer en bjelle:-D -Emilie -Elise -Eirin -Eirill -Elisabeth -Erika -Edel -Evelyn -Esther -Emma -Ella -Erna
Mortilbarn Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Neimen om jeg vet.. Kanskje lurt å oppgi by eller noe?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Elisabeth Emma Emilie Eloise Elise Elisa Embla Eira Enna Esther
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Tusen takk Nei, ingen av dem. Dessverre.. Er bare jeg som henger meg opp når jeg begynner å tenke på noe. Har vondt for å slippe taket. He he. Skal prøve å legge det i fra meg til i morgen. Er forresten Hamar
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Edel Eileen Eirin Eldrid Edith Elen Eldbjørg Elly Eli Elsebeth Elin Eir Eline Ebba Ellen Edda Ellinor Edle Elna Ellisiv Elsa Erle Erna Ethel Eva Evy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå