Let's hear it for the boys! Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Lurte min kjære samboer på. Hehe. Hadde faktisk vært litt kult å invitere til stor fest med kake og det hele. Kanskje også en ønskeliste!
Verbena Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Mannfolk og unger, de får liksom sagt det! Hehe...
Monajenten Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Hahaha:-D Da jeg forlovet meg med faren til største, hadde vi forlovelsesfest og fikk masse gaver til huset:-p Jeg blir litt flau av å tenke på det nå, men det skal sies at vi var 18 år da:-p
Kamomille Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Synes det er noe ordentlig tull! Greit med en fest altså, men ønskeliste????? Vanlig me innflyttingfest når man flytter inn i nytt hus osv, men feire at man har undertegnet samboerkontrakten og forvente gaver atpåtill....???
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2010 Hehehe. Kamomille, det var ikke seriøst ment
Kamomille Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Det var da enda godt! Vi ble invitert på en sånn fest for et par år siden:( Huttetu..... De hadde faktisk laget ønskeliste på Tilbords.....
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2010 Good for them! Det er ikke vår stil, men hvorfor skal man ikke kunne feire samboere også?
Kamomille Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 å gjene ha en innflyttingfest når man stifter bo sammen - bare hyggelig det:) Men når noen - etter å ha bodd sammen en god stund - skal invitere til fest OG gir ut ønskeliste fordi de skriver under på et papir som sier hvem som skal ha hva dersom de går fra hverandre?? Det synes jeg blir patetisk!
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2010 Det blir ikke annerledes enn å feire noen som gifter seg fordi de vil sikre at den andre parten arver dersom en av dem tar kvelden (kjenner til flere slike). Vi skal forresten ha samboerkontrakt av den grunnen. Ikke at du spurte, da. Hehe.
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Synes det høres litt teit ut!! Men det er mi mening da:)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 Øh.. Synes det er litt rart at man skal feire at man signerer et papir som sier noe om fordeling ved et evt brudd. Har aldri hørt om gifte som feirer en særeieavtale heller..
Ballongmage Skrevet 21. mars 2010 #13 Skrevet 21. mars 2010 Bare husk at om dere har el får barn så gjelder ikke samboerkontrakten. Da arver barnet alt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 #14 Skrevet 21. mars 2010 alt kan feires og har man fest så har vel folk med seg gave så da er jo alt supert
Panterjenta85 Skrevet 22. mars 2010 #15 Skrevet 22. mars 2010 enig med lammekjøtt-mannen! Veldig mange har en altfor høy terskel for å feire noe (spesielt seg selv). Ha en heidundrende fest og feir dere selv! (Men tror nok kanskje dere får noen heva øyenbryn om det ligger ønskeliste på Tilbords) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå