Gå til innhold

Hva gjør dere med barnetrygda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker den:)

Den er en del av budsjettet.

Skrevet

Bruker den til mat og husleie og slikt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den går inn på regningskontoen, så den forsvinner i dragsuget!

Skrevet

Bruker den på mat, klær osv...

Skrevet

Bruker den på husleie sånn at jeg har råd til å være hjemme til frøkna er to. Etter det vil den bli brukt til ting hun trenger, klær og sko og matbokser og alt annet :o)

Skrevet

Har den på en egen konto som vi bruker når mini trenger store ting. Seng, trampoline, klær osv.

Skrevet

Den inngår i budsjettet ja, til mat eller klær til ungene evt. apotekutgifter.

Skrevet

Den går til mat, klær, regninger osv....

Skrevet

Vi prøver og å spare, men merker at det begynner å bli vanskelig..

ihvertfall etter denne måneden - er helt ruinert etter alle disse regningene.. sukk

Skrevet

Den forsvinner inn i budsjettet, går til mat eller regninger.

Skrevet

De brukes inn i budsjettet. Gode ekstra penger. Ikke sjans å få spart et øre av dem her.

Skrevet

Den går inn på en egen konto, så blir brukt til småsparing foreløpig.

Skrevet

den går nok inn i budsjettet og er med på å dekke utgifter.

Skrevet

Den har blitt satt inn på tuttas konto. Men nå de siste månedene har det vært helt forferdelig masse regninger og dritt, så da har vi måttet bruke den på mat og alt annet..:S Gleder meg til denne måneden er over!

Skrevet

Har spart halve til nå, og brukt resten.

Nå når vi får nr 2 skal vi bruke de på ting de trenger. (yngste trenger jo ingenting nesten da det er samme kjønn) På denne måten kan jeg forlenge pemisjonen min og være hjemme 8mnd ekstra. Deretter vil vi spare de igjen =)

Skrevet

Nå går den med i det store sluket, siden jeg er student ikke har noen inntekt. Den utgjør jo ikke allverden og vi hadde nok klart oss uten, men den er nå grei å ha den tusenlappen likevel..

Før jeg ble student og vi dermed hadde to inntekter, så sparte vi den til barnet. Satser på å begynne igjen med det når jeg er ferdig med studiene.

Skrevet

Første 1,5 året ble den brukt til å supplerer foreldre penger og ekstra permisjon hjemme med gutten.

Nå blir den satt av på en sparekonto - og skal spares til store ting etterhvert som lappen, bil, sykkel, startkapital ved leilighet evn slike ting....

Skrevet

Sparer på egen konto til lille blir voksen og skal studere, kjøpe leilighet e.l..

Skrevet

Den går inn på min konto. Forrige mnd ble den brukt på sminke;)

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Går i det store sluket. Vi sparer penger, men det er ikke barnetrygdpengene som går inn på sparekonto =)

Skrevet

Sparer alt på sparekonto. Tanken er at gutta skal få d\det når de trenger egenandel til bolig - men de skal ikke vite om pengene (det er ikke noe de skal "regne med" - men heller få en hyggelig overaskelse)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...