Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Nå fikk jeg blod på papiret når jeg var på do i sted. Har bare hatt 14 dager uten blødninger....Og jeg er i uke 7!!!! Så nå har jeg bestemt meg for å ikke tenke på dette opplegget lengre. Skal på UL 28 juni, så da får vi se hva legen sier da. Kommer ikke til å bestille meg privat UL, slutte å ta graviditetstester i ny og ne osv osv. Dette er jo bare helt håpløst. Skal man gå å fundere på om man er gravid til en hver tid, så kan jeg bestille meg rom på psyk. sykehus..... JEG BLIR GAL! Sånn, det var godt å få blåse ut litt....
Puppen og lillemor Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 huff huff huff.. jeg vet så altfor godt hvordan du har det!! Er 10+4 i dag.. blødde sammenhengende fra 7. - 10. uke. Har hatt noen dager uten blod.. men i går begynte det å blø igjen (etter en orgasme..) Blir helt gal.. kan jo ikke løpe på ultralyd hver uke heller.. Men samtidig er det helt mareritt å ikke vite! Kanskje vi kan booke et dobbeltrom på psyk. sykehus sammen?? haha
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Hehe ja det kunne vi godt gjort ) Aner ikke hvordan jeg skal overleve dette her altså. Prøver å overbevise meg selv om at er "vanlig" med litt blødninger, men det hjelper ikke mye. Jeg hadde også orgasme igår, kanskje jeg kan skylde på det denne gangen? Åh for ett styr... Har du vært på tidlig ultralyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå