:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 jeg tilbrake hele helgen min sammen en helt spesiel skotte. og plutselig sier han "det ser ut til at alle nordmenn vet prisen på alt men ikke verdien av noe" og da følte jeg plutselig at det var deg jeg snakket med... hehe er det sitatet fra noe sted? eller er dere venner? eller hva skjer? det var nesten litt ekkelt
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Heisan, du sier ikke det! Så du virkelig ikke at jeg var i drag da vi var ute, altså? Hurra! Nei, jeg skal ikke påstå å ha enerett på akkurat den der, den er nok snappa opp et eller annet sted. Hele helge i kilt`, altså? Du er virkelig ikke singel, tenk at du var Snart Alenemamma da vi prates først...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 pa te ti ca har du røyka sokka dine? hvor kom helge fra?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2010 hehe.. det er bra du har rappa den fra et sted, for jeg så så overakset ut når han sa det at jeg måtte forklare at du hadde sakt det før ja mannen din vokser opp vøtt. fra snart alenemor, til alenemor, til alememor som studerer og så til alenemor med kjæreste...hihih.... men om dette går til helvete så må dere spise alvolige mengder is med meg for jeg digger denne fyren! kan dere love det?
Turid Laila Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Hele Helge kom i kilt, syns den var artig jeg
blomstre Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 ærru gæ'ærn?! Jeg stiller alltid opp der isspising trengs :-) Blir det stygt så kjøper jeg inn alle sortene til Iskremgården,og blir det ille stygt så kommer jeg å lager isen til deg! (men håper jeg kan spise litt is selvom det går bra også?...)
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Klart vi spiser is med deg, jeg kan lage morfars jordbæris til og med. Men dette går bra vet du, bare nyt det, du.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2010 hehe... dere er søte godt og vite at jeg har isspisegjengen klar! jeg kysset han adjø i sta klokken 9. han er på jobbtur.. og det er bare godt 12 timer og jeg holder på å død. også fant jeg den "nærast er du når du er borte, noe mangler når du er nær. dette kalder jeg kjærleik, eg veit ikke kva det er" (beklager dårlig nynorsk eller hva pokker det er på) og i et svakt øyeblikk så hadde jeg lyst til og sende han den, men fant ingen bra måte og oversette den på og i etterpåklokskapens navn så tør jeg si at det nok er en god ting kjønner dere hvor tilbakestående jeg er? sug lut du har PM meld om 2 min
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 OJ, det at du faktisk ikke fikk sendt den ser jeg på som det eneste Guds-beviset jeg kunne være tilbøyelig til å akseptere, det sier jo at det er best når han er vekk og blir feil når han er der, det er forhåpentligvis ikke sånn at ideen om han er bedre enn virkeligheten....? Jeg skal lese. Men jeg er sløv og langsom, akkurat ute av badekaret og har rødvin.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2010 hhah.. ikke sant. jeg leser den ikke sånn da..hm.. mest sånn at det er godt og svane noen. det er da man virkelig merker hvor mye man liker dem. hehe. men ja, det er en flott ting at jeg ikke bare kan sende alt det rare jeg har lyst til.. haha.. og oversette ting gjør at jeg i det minste må tenke meg om og det tror jeg at jeg tjener på i lengden.. haha
Patetica fåkksi Skrevet 21. mars 2010 #14 Skrevet 21. mars 2010 Jeg spiser som sagt alltid is der det trengs! Dessuten har jeg en bolle å plukke med deg som vi ikke rakk sist gang. Det ser dog ut til at vi snart kommer til å ha jævlig god tid til å spise boller, og ikke trenger å presse bolleslukings inn i en kort tidsramme. :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå