Gå til innhold

Navnet Gitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ei i klassa som het det.... hun ble kalt Gitte Fi**e hele tiden:/ Guttene var grusomme mot henne pga rimnavnet, og hun var ei litt pysete jentejente i tillegg, så hun passet ikke helt inn i klassen som var dominert av gutter og guttejenter som elsket å sloss i søla.... Tror nok hun ville blitt ertet uansett navn pga måten hun var på (sa æsj til alt, var bertete tidlig osv, men veldig ålreit synes jeg da) så navnet hennes ble en ekstra belastning......

Men i seg selv kan det nok være fint:) Men igjen, det blir belastende hvis jenta allerede er litt utenfor gjengen...

Skrevet

Hvis barn vil mobbe noen finner de alltid noe å mobbe for. Er det ikke navnet, så er det klærne, håret, kroppen osv. Jeg gikk på skole med en jente som heter Gitte, og hun var pen og populær, og ingen kalte henne f***e. Jeg synes det er et fint navn, men jeg synes Birgitte/Brigitte er enda finere.

Skrevet

Hadde ikke turt å kalle ungen det.

Blir nok Gitte f***e.

Skrevet

Nei det likte jeg ikke. Kan bli ertet for det

Skrevet

Ina derimot er et nydelig nevn, det heter min datter:-)

Skrevet

Åw, nyyydelig navn på jenten din! :) Hihi

Skrevet

Dansk navn?? Kjenner kun danske som heter det. Ikke så ille, men fort gjort å rime på det, ja.

Skrevet

Synes ikke det er noe fint.. Stiler det i amme klasse som Bente, Berit og Gunn.

Skrevet

JEEZ! Stiller det i samme klasse som Bente, Berit og Gunn. (sånn går det når man spiser is samtidig som man skriver.. :P)

Skrevet

Jeg liker det, men så har jeg ei venninne som heter det også da ;)

Skrevet

Syns det er i samme klasse som Gina Vagina.....Hadde ei på skolen som het Gina, og hun fikk gjennomgå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...