Gå til innhold

dumme dumme meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor holdt jeg meg ikke unna ham denne gangen..........det knuser hjertet mitt hver gang jeg drar fra ham og jeg vet det aldri blir oss. Selv om vi skal ha barn sammen snart. Sitter her med voksende mage og bare griner, teite dumme meg!!!

og fortsatt kommer jeg løpende med en gang han vil kose

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du bør skjerpe deg!!

Og jeg mener det ikke vondt ment! Men du vet jo at det ikke er bra for deg,så skjerp deg,vær sterk,og ikke gå til han!

Skrevet

beskytt deg selv og barnet ditt, fordi det ikke fører til noe godt på sikt! Skap deg ett liv uten ham, det er det beste!

Skrevet

Ja, vi er mange som har gjort den feilen.

Vær sterk nå og hold deg unna han fremover. Jeg klarte det og det kan du også.

Hilsen en medsøster

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

huff...skjønner deg veldig godt. Jeg var ikke gravid, men var i et slikt "forhold" selv en gang. Jeg ville heller ha han litt enn å ikke ha han i det hele tatt. Satt igjen og følte meg like dum hver gang når han reiste. Herregud så tragisk...

Skrevet

Tenk på den enorme styrken og friheten du vil føle når (NÅR, ikke hvis) du greier å stå imot :) Den vil komme godt med i tiden som kommer. Så bare hold deg hard, du, og neste gang du vurderer å gi etter, så skriv heller et innlegg her inne. Så får du nok passet ditt påskrevet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...