Gå til innhold

Jenta mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil starte dagen midt på natta.. Har helt plutselig begynt å gjøre det, og holdt på med det i 2 uker nå, etter å ha sovet natten rundt siden dag 1..

Her er dagen hennes: Stå opp klokken 8 ca, våknen til 9, og sover da til 11 ca.. Så er hun oppe til rundt kvart på 2, og da går vi på tur og hun sovner med en gang.. Sover da til 4 ca, og da er hun oppe til hun legger seg rundt 8... Når hun da legger seg, er hun kjempetrøtt, og sover til ca 3-4, og da våkner hun opp, og vil starte dagen! Jeg har småsøsken her som våkner bare hun skriker litt, så jeg hverken kan, eller vil la henne ligge å skrike.. Så jeg står opp med henne, skifter bleie på henne, gir henne mat, og bysser henne til hun sovner.. Hvordan høres dagen ut? For mye søvn i løpet av dagen? For lite? Hva kan jeg gjøre?? Vil forøvrig si at hun er nå 4 mnd, 3 mnd korrigert, jeg ammer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske normalt at så små barn våkner i løpet av natten. Minsta mi sov også hele natten den første tiden, men hvor lenge var Adam i paradis?

I og med at hun sovner igjen etter litt pupp og ny bleie så er jo tydelig innstilt på mer nattesøvn. Det med at du må bysse henne ville jeg nok prøvd å endre på......Men skjønner at prinsipper ofte må vike for at alle i heimen skal få nattero ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...