Krokka og prinsessa Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Vil helst se tatoveringene før jeg evt kjøper. Altså: Ikke sider hvor jeg må abonnere... På forhånd takk!
erteposen + 4 Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 http://www.tattoojohnny.com/search/feminine%20tattoos?page=2 Jeg regner med at du har googla selv, men her er i alle fall en del.
Rampongi Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 skulle anbefale tattoojohnny jeg også.. ellers er det bare å google i vei.. skal du ta noe nå? hvor på kroppen og hvem skal ta den? Beklager nysgjerrige spm, jeg bare elsker tattoveringer
Krokka og prinsessa Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 takk begge to! Det var akkurat den siden jeg lette etter! Har vært inne der før, men fant ikke tilbake! Ja, tenker på det, men vet ikke hvor enda
Rampongi Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Stas å bare tenke og planlegge også Jeg har hodet fullt av ting jeg vil ha.. blir nok litt oldis med masse bleke tattiser på gamlehjemmet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå