♥REBECCA♥ Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 har litt små verkinger nederst i korsryggen,og veldig mye kynnere, konstant hardt øverst i magen,så og si.. hva er dette ?
♥REBECCA♥ Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 er det det? men man er jo ikke høygravid i uke 30,er man det=
Nikki 75 Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Nei, sant nok det... Vet dessverre ikke bedre, får håpe det gir seg snart. )
Gjest Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Kraftige kynnere vil jeg si...har slike selv men jeg er i uke 37 da...Hvis de er regelmessige og uten pauser ville jeg ringt føden siden det er såpass tidlig,harde kynnere kan gå over til rier.... Lykke til! :-))
gullegget Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Jeg venter også nummer fire. Jeg har fått beskjed av jordmor at man har mye mere vondt når man har gått gravid flere ganger. Men jeg har fått beskjed om å ta det med ro pga mye kynnere og murringer fra uke 30. For kroppen har født 3 ganger før og vet nå hvordan det gjøres. Så den setter lett i gang.. Jeg får murringer og stram mage uansett hva jeg gjør, er nå 32+2. Jeg var på ul i uke 31+3 for å sjekke plasering til morkaken, og da lå han med hodet godt ned i bekkenet. Hvis smertene ikke gir seg så skal du kontakte føden eller jordmor for kontroll! Ring heller en gang for mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå