Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Lurer fælt... Her vi bor er det en oljepumpe for oljefyring i et av oppholdsrommene. Denne avgir en ganske sterk parafin-lukt. Jeg lurer på om dette kan være farlig nå når jeg er gravid?
Tigerpote Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har vært borti noe lignende, og jeg sier bare kom deg bort. Det kan avgi kullos. Det skal ikke lukte slik, det er mest sannsynlig en lekkasje. Vi bodde i en leilighet som riktignok ble nedsotet i tillegg, men fikk streng beskjed om å ta med oss babyen vår og dra på hotell. Jeg har parafin oppi vranghalsen, og skal heretter kun bruke ved og strøm! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 om den er i bruk vil alle de brennbare gassene brennes, og er derfor ikke farlige. men co2 og andre avgasser fra brenninga er jo ikke helt bra, selv om parafin skal være ganske rent:) og parafin er dessuten tillsatt lukt for sikkerhetens skyld, om det lukter uten at det brenner er det lekasje, og det er absolutt ikke bra! men tror ikke det er skaldelig om alt er i orden med ovnen nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå