ida87_thea_andrine Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Ja, nå går det heeelt i surr her!!! I følge sykehusets ultralyd termin så har jeg termin 15.mai i følge 3d har jeg termin 06.mai og i følge mens termin har jeg termin 27.April Jeg var på ultralyd på sykehuset når jeg var 32 uker i følge sykehuset og der fikk jeg beskjed om at han regnet meg som fødeklar i uke 37 og sa at med meg regnet de 4 uker å gå på siden det var så forskjell på termin og at babyen er større enn vanlig. Det jeg lurer på som jeg blir forvirret over er at jeg ikke vet hva jeg skal si til folk jeg møter som lurer på hvor langt jeg er eller når jeg har termin? Hvet ikke hvor lenge jeg har igjenn... altså i dager osv... Noen som kan hjelpe??
idamamma-00 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Vi har fulgt ul termin, og tror det er det som er mest vanlig og mest sikkert, men vet ikke hva andre gjør.... Det er vel det jordmor vil gå utifra på alle kontroller?
vero:o) Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 ja ville fulgt ul termin...3d tok du sikkert seinere å da kan det vere vanskeligere,,for babyer vokser jo forskjellig utover etter ord ul.... å mens ville jeg ikke godt etter...
ida87_thea_andrine Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 ok, takk for det jenter!!! Da går vi ut i fra sykehusets termin=)=) Jeg har likevel bare 5 uker igjenn hvis han overlegen mente jeg var fødeklar i uke 37...... Tusen takk=)=)
pip pip Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Vi har også forholdt oss til Ul terminen. Det er jo den sykehuset forholder seg til. Men er jo ikke så vanskelig for oss, for alle de ulike terminene jeg har fått er alle innen samme uke.Har 3 ul termin i dag og ul på fredag. Så er jo ikke mange dagene Tror nok jeg ville ha hatt alt klart sånn just in case Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå