Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 ærlig talt så mange sure, umodne, respektløse og lite forståelsesfulle svar det var til folk her inne da. Har aldri vært på dette forumet og kommer aldri igjen!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Er enig jeg.Mange av de svarene. Men det er bare å la være det,er jo ingen som sier du må være her da.
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Forstår deg godt jeg. Man går fort lei og trenger laaaaang pause før en drister seg inn igjen. Men jeg syns på mange måter det er litt underholdende også. Når jeg ser hvilke saker som folk dømmer nord og ned og hvilke saker de syns er litt sånn pytt-pytt, så tenker jeg at jeg er glad jeg har et mer nyansert og kanskje litt mer intelligent syn på verden.
Voilà Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Er enig med deg, men det er heldigvis ingen som tvinger deg til å være her! Jeg vet ikke hvorfor jeg er her i grunn... Jeg vil si at det er svært lite positivt jeg får ut herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå