Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Lekte ute på verandaen i bare strømpebukse og genser og uten sko. Det var vått på hele verandaen . Stakkars gutt
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Sneket seg ut uten at foreldrene så det da tenker jeg. Prøver guttungen vår på hele tiden også. Vi måtte skaffe lenke til døra siden han nå klarer låsene uten problemer. Kanskje gi de et tips så de slipper å bli skremt:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Var nok ingen problem og det var for en liten stund. Han dør nok ikke.
prekæs Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Er han en normal 3 åring ellers, så er det mulig han lærer noe. Min fireåring har forresten brukt kniv i dag. Herregud, sier nå jæ
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 OMG prekæs du er en gaaaaal mor:)
prekæs Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Ikke sant og det er ikke det verste. Han ble vettskremt da jeg foreslo at han skulle varme hendene på bålet. Han hadde vel de nylig stekte pølsene i minne tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 2,5 åringen min var nettopp ute med strømpebukse, body og storebror sine cherroxer! Ring bv med en gang!!!
Dailis Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Husker sønnene min snek seg ut en maidag og minste hadde rukket å sette seg i søledammen og lekte når jeg merket at de hadde gått ut (de er kjappe de små) Satt på lenke på ytterdøren etter det Men tror de fleste foreldre opplever slike glipp av og til... Hvis nabogutten til stadighet leker uten skikkelig påkledning ute, så bør du bekymre deg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå