Gå til innhold

Redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i svangerskapsuke 13. Etter ca 30 min. med rielignende smerter, reiste jeg meg opp og da kom det masse blod fra underlivet, det ble fuktig nedover buksebenet. Fikk sjekket dette med lege og hun ba meg holde meg i ro, å ikke løfte tungt. Av Gynekologen fikk jeg samme beskjed, hun så på Ultralyd at alt så normalt ut, og barnet hadde fin hjerterytme og ingen alvorlige/synlige missdannelser. Er så kjempe redd for og miste nå som jeg har kommet meg såpass langt ut i svangerskapet. Er det noen her som kan dele erfaringer eller er det noen som har opplevd liknende og kan fortelle meg hvordan disse blødningene oppstår ? Hva skjedde med dere ? Håper på sar som letter mine bekymringer. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva årsaken var, men en kollega av meg opplevde det samme i august.. Hun fikk sykemelding og beskjed om å ta det med ro hjemme, og være mest mulig i ro. Etter tre uker (eller noe sånt) var hun tilbake i jobb igjen, og alt gikk fint med mor og barn! Gutten er nå 2 mnd'er gammel ;)

Skrevet

Du kan blø mye uten at det er fare for abort, men ta legens råd på alvor og gjør minst mulig. Slapp av så godt du kan, det blir ikke bedre om du bekymrer deg. Kan hende du bør holde deg i ro over lengre tid, kan være lurt å ringe legen når sykemeldingen din er gått ut i tilfelle du bør få den forlenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...