<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Er ikke sikker på om jeg er 5 eller 9 uker.. Tingen er att jeg har vært klavm og trøtt i flere uker, nærmere 4 uker.. Og kjenner hormonene rusjer i kroppen, i tillegg til att jeg har begynt å få litt mage? ikke mye.. har dessuten også vært oppblåst i magen i mange uker og nå er det en sånn liten antydning til en annen kul der Hadde en mensbløding når 12-16 mars.. men den var egentlig litt kort og rar, men tenkte ikke stot over det da.. Noen som har fått veldig tidlige symtomer her? Eller er det mer sannsynlig jeg kanskje eller litt lenger på vei..?
(Muskat) Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg hadde ekstremt tidlige symptomer med førstemann, tror jeg fikk mage omtrent før jeg skjønte jeg var gravid. Men det kan godt hende det var festeblødning, den siste blødningen din da.
<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 Dette er min andre, og jeg kan ikke si jeg hadde så tidlige symptoner med min første.. Men fikk bestilt legetime på nett istad til i morgen, så forhåpentligvis kan legen svare på det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå