BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Da er mensen over, og denne mnd her starter vi proevinga! Er saa glad for aa endelig kunne vaere med her inne og er saa spent paa hvordan dette skal gaa! Begynte temping i denne syklusen og regner ikke med aa faa det til saerlig fort, men et sted maa man jo begynne! Masse, masse lykke til til dere alle sammen!!!
ariel 78 Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Har også IKM uke 15:) Dette blir 2 pp,akkurat begynt på bidronninggelè og wild yam så håper det klaffer denne pp:) Lykke til:))
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Slenger meg på jeg også, Vår første pp, og IKM 12 April,altså uke 15 *Lykke til alle sammen*
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Hei snuppa.... I`m back in the game... :oD Hadde EL i går og hadde oss litt da også...Spent om det klaffer...Men har ikke så store håpet på det, men har en mnd til :oD Kanskje vi sees inne på desember... Må fortelle meg hvordan det går...Aaaaaaalt sammen... :oD Klem fra meg...
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Glemte å si at jeg har IKM fra 1april...altså i uke 13...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå