Gå til innhold

Hvor ofte trener dere og hva trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener 3-6 ganger i uka. Stort sett styrke og løping. Har lyst til å begynne med noe annet, men vet ikke helt hva....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager i uka trener jeg Zumba, de 3 andre jogger jeg, ved dårlig vær blir det Zumba da også

Skrevet

Datteren min og jeg danser Zumba i stua hjemme 3-4 ganger i uka, også rir jeg 2 ganger i uken.

Skrevet

5 dager i uka, kun styrke.

Planer om å legge inn en time med spinning neste uke.

Skrevet

Stort sett 2 ganger om dagen i ukedagene, 1 gang om dagen i helgene. Hender jeg tar helt fri en dag innimellom også da.

Trener ellipse (har maskin hjemme), Zumba, styrke og pilates.

Den siste uka har jeg ikke trent noe som helst, siden jeg har ligget med nærmere 40 i feber og en heftig brystbetennelse, men det er jo en annen sak.. :S

Skrevet

Vanligvis 4-5 ganger i uken med høypuls og kondisjonsrelaterte timer alla Corebar (mye kjernemuskelatur og kondisjon med treningsstang), Corepuls (med brett), Krønsj, Step. Det er kjempeslitsomt og kjempegøy!

Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Er lenge siden jeg har vært flink med fast trening, stort sett blir det friluftsaktiuviteter. Om vinteren er det ski, bortover og nedover, skøyter. Sommertid er det mer turer, kajakkpadling og seiling.

Nå sliter jeg skikkelig med bekkenløsning, så det eneste fysiske aktiviteten jeg tåler nå er bassengtrening, to ganger i uken med fysioterapaut.

Når jeg har født, har jeg forøvring planer om å prøve å være flinkere. kanskje jeg skulle prøve Zumba? Er det den tv-shop-greia? Er det så gøy? Funker det?

Skrevet

VIl anbefale deg å legge inn en økt med fokus på smidighet og balanse siden du allerede er flink til å trene kondisjon og styrke. Kanskje yoga kan være noe for deg?

Det å lære pusten sin å kjenne, samt økt smidighet og bedre balanse vil gi deg økt utbytte av øvrig trening også.

Skrevet

Hei, anonym 17.02.

Det har du nok rett i. Jeg burde trene Yoga. Jeg gjorde det før, men synes det ble litt kjedelig...Har vurdert å starte på nytt:).

Jeg løper rundt en time/en mil på mølle og ca 5-7 km når jeg løper i terreng i skogen. Jeg trener alltid hardt og lenge om gangen. Har også et treningsprogram som jeg følger her hjemme. Situps, armhevinger og rumpe/lår. Dette programmet gjør jeg så og si hver dag, så det kommer utenom løpingen og styrketrening på apparater.

Jeg har lurt litt på å begynne å svømme fast, men det er liksom ikke min greie det heller....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...