¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Er det noe annet enn bekreftelse på termin som skal vedlegges søknad om foreldrepenger? Trenger jeg legge med siste lønnsslipp? Har hatt stabil inntekt fra samme arbeidsgiver de siste 3 årene. Arbeidsgiver vil jo få måtte sende inn inntektsopplysninger på egen blankett til NAV.
Herkules Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg sendte kun med bekreftelse på termin og søknaden Arbeidgiver sender inn inntektskjema. Første gang sendte jeg med ul- skjemaet og det var ok Med andremann så var ikke det nok lenger de ville ha helsekortet som bekreftelse på termin
Sjokolademonster Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Fikk beskjed på nav at man skulle sende med kopi av siste lønnsslipp for både mor og far
TBmaibaby2010 Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg fikk også beskjed om å sende med kopi av lønnslipp til mor og far.
Snupp72 Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Kun søknad og bekreftelse på termin. Har fått innvilga foreldrepengar så det er nok den dokumentasjon som krevst. Kan ikkje forstå kva dei skal med siste lønslipp. Arbeidsgivar sender jo inn bekreftelse på inntekt og arbeidsforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå