Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Å gurimalla, som jeg grugleder meg. Dette er tredje gangen vi har et håp om å få vite kjønnet. Så langt har det vært klin umulig å se, siden den lille har holdt bena godt samlet hele tiden. Og jeg har da på forhånd spist sjokolade og drukket cola. Denne gangen tror jeg at jeg skal prøve med masse is, h*n sparker voldsomt her hjemme hvertfall når jeg knasker isbiter. Er i uke 24 nå. Hvem vil tippe kjønn?
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 åh så gøy er uke 24 idag jeg, skal på ul om 4 uker =) hvordan er svangerskapet ditt vært til nå a? hva føler du selv det er?=) Lykke til
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 har følt begge deler, opp og ned igrunn. Men tror vel egentlig at det er jente mest pga. symptomene... Vært mye dårlig, kvalm, slapp og trøtt første 3-4månedene, så tok bekkenløsnings over. Vært veldig lite jobbing på meg, føler jeg har hatt alt av plager man kan få.. Først siste ukene nå jeg har begynt å kjenne liv, litt flere ganger om dagen, men ikke så lenge om gangen. Magen er ganske stor og rund, men den er lav. Så har fått høre både gutte-og jentemage. Tusen takk!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Kanskje det er jente da;) Jeg hadde jentefølelse mens maaange sa de trodde det ble gutt, men det viste seg og være jente på ul hvor skal u på 3d ?
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2010 Har egentlig ikke hatt noen spesiell følelse, den har forandret seg hele tiden Skal på Meg Og Magen i Tønsberg!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2010 Det er visst en jente, litt som forventet igrunn, veldig godt å få det bekreftet hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå