Gå til innhold

Hva skal dere ha å spise til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

treger inspirasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOK:) Østersaus, sukkererter, biff, rødløk, hvitløk, brokkoli, paprika, gulrøtter, spirer og riiiiiis.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skikkelig husmannskost! Koteletter, poteter, gulrøtter og brun saus! Ungene får fiskekaker, og jeg har salat til (ketolysefaenskap)

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget pizza med chorizopølse på, eneste vi hadde ingredienser til. Skulle egentlig spist hos svigers, men måtte avlyse pga sykdom.

Skrevet

Vi har hatt stekt svinekjøtt med ris og grønnsaker.,.,:-)

Skrevet

To av mine venninner med kjærester kommer i kveld, og jeg regner med at de skal diske opp med lasagne, det de har lovet, iallfall. Kjæresten skal lage salat... Deilig å være nybakt mor, ja:-D

Skrevet

Det blir wock i dag siden jeg ikke laget noe av ytrefille`n av svin i går. så da hakker jeg opp gulerøtter,løk,kinakål,paprika mm. har på chilli og hvitløksaus og wock nuddler. rask og god middag:)

Skrevet

Vi spiste spaghetti +++ i går, og kokte litt for mye spaghetti. I dag la vi det i en ildfast form med masse ost på. Spiste med ketchup, og selvom det ikke er den sunneste middagen var det veldig greit og godt =)

Skrevet

Vi har spist pølse og makaronigrateng:)

Skrevet

Hjemmelagde karbonadesmørbrød og Ben and Jerry is til dessert:)

Skrevet

Palmesus: jeg spiste mye koteletter jeg også da jeg gikk på ketolyse. Men jeg stekte champignon i masse smør og helte en god skvett kremfløte over som jeg hadde ved siden av. Det var veldig digg!! Bare et tips ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...