Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå i uke 23, og kjenner daglig at barnet presser helt neders i magen (rett over underlivet) det er ubehagelig. Det er må gjøre er å masere nedredelen av magen så flytter hun seg opp!

Er dette normalt?

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen ekspert, men for meg er dette helt normalt. Er i uke 23 jeg også.

Da vi var på UL i uke 19 sa de at jeg sannsynligvis ville kjenne at babyen "tråkker" litt på blæra, for føttene hans er jo nedover enda.

Det er stor forskjell på disse bevegelsene og de vanlige bevegelsene. De er jo på en måte "lenger inn" i kroppen og føles derfor kanskje mer ubehagelig. Avogtil treffer han også et punkt som gjør at jeg må løpe og tisse med en gang!

Men jeg uroer meg ikke i det hele tatt. Vi har jo mange organer inni der i tillegg til livmora, det er jo helt naturlig at babyen kommer borti noe når han turner rundt og trener opp styrken sin:)

Så ikke bekymre meg med mindre du får virkelig vondt, det er jo noe helt annet.

Skrevet

Er og i uke 23 og for meg er dette og helt normalt. Han elsker å sparke meg i blære som er ganske ubehagelig. Så går det en stund så har han snudd seg og sparker over navlen i stedet. En skikkelig aktiv krabat. Når han holder på der nede må jeg løpe på do temmelig ofte for ikke å tisse i buksa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...