Gå til innhold

Et par rare spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere flergangsfødende!

Jeg har termin 16 juli, og er i 24 uke! UL viste gutt!

Han har siden uke 19 sparket veldig mye, og jeg kjenner spark nesten hele dagen og nesten hele natten!

Har to litt domme spørsmål, men tenker at dette er en grei plass å spørre dem :P

1. Sover han aldri? Er dette farlig??

2. Aktiv i magen, betyr det at han vil være like aktiv når han kommer ut? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det på samme viset, er 26 uker på vei og venter jente. De sier at overaktive unger i magen gir rolige babyer... jeg var kjempeaktiv i magen selv, mer aktiv enn mine to brødre, så det nok noe babyen min har arvet hos meg.... :P

Skrevet

Okei :) Blir spennende å se hva som kommer ut! hehehe..

Håper ikke han er like mye våken når han kommer ut, som han er nå! hehehehe..

Satser på at det er slik at overaktiv i magen = roligere utenfor! ;) hehe

takk for svar! :)

Skrevet

Han sover sikkert litt når du er ute og går og rører på deg? Så våkner de gjerne når vi sitter i ro :) Og dessuten kan de røre på seg når de sover også. Kanskje du kjenner alle bevegelsene godt? Ekstremt mye aktivitet her også forresten, blir helt øm i magen av og til...men her blir det tydelig stille når jeg er i aktivitet selv, og han sovner ganske jevnt i 22-tiden på kvelden.

Satser på at han kommer sprellende til verden også ;)

Skrevet

Ja,kanskje han sover urolig ;) helt sikkert! Det har jeg ikke tenkt på! Kjenner spark uansett om jeg går tur, er på jobb eller ligger å slapper av. Han er så aktiv på natten at jeg ofte ikke får sove fordi han spiller fotball med navelstrengen... lille rakkern min ;D

heheh :) Satser på det!

Skrevet

Jeg er jo ingen ekspert på dette, men jeg er flergangsfødende og jeg husker spesielt at nummer 2 var en meget rolig baby i magen. Hun var så rolig at jeg i perioder ble engstelig for om hun levde og hun har vist seg å være en meget aktiv unge, nå snart 3 år. Så jeg har ingen tro på at aktiv i magen er det samme som aktiv utenfor og vice versa.

Skrevet

Okei :) Morsomt å høre erfaringer! Blir spennende og se når min kommer ut om hva slags teori han følger! hehe!

Nei, jeg har hørt dette med aktiv inne, rolig ute og motsatt! men man kan jo aldri vite, det er sikkert veldig individuelt! men er gøy å høre hva andre har opplevd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...