Gå til innhold

Mens-vondt i 10 dager, nå 5 dager over ikm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært prøver siden januar 09, og har liksom følt at jeg har kastet bort nok penger på negative tester, så nå har jeg ingen i huset. Litt surt akkurat nå, for nå begynner jeg å lure.

Jeg har vært heldig og har hatt veldig stabile sykluser på 28 dager, og har i denne tiden vært forsinket en uke én gang og to-tre dager en annen gang, ellers alltid presis.

Jeg ble så skuffet da tanta kom etter den ukens forsinkelse i fjor, at jeg har lovet meg selv å ikke ha for store forhåpninger, men det er forskjeller. Den gang hadde jeg ikke vondt før rett før mensen kom, så jeg tror det må ha vært en forskyvning av el. Alt var normalt da mensen først kom.

Nå har jeg hatt skikkelig mens-vondt i godt over en uke, og har ventet tr hver dag. Har brukt opp en pakke bind bare fordi jeg har vært så sikker på at det skulle skje. Men ingenting hittil.

Nå har jeg strekninger og ubehag midt på underlivet og litt ut mot eggstokkene, og det har blitt konstant.

Jeg har dessuten tynn, hvit utflod, såpass rennende at jeg hele tiden er overbevist om at tr kommer.

HVIS det ikke er noe jeg maner frem psykisk, så er jeg litt småkvalm. (Jeg stoler liksom mest på de mer fysiske symptomene...)

Jeg mener å ha unnsluppet pms denne måneden, -pleier å ha en skikkelig deppe-dag, og den kom aldri.

For 5-6 uker siden fikk jeg justert på stoffskiftemedisineringen min. Har hypotyreose, og har ikke vært fulgt opp særlig bra.

Jeg kan ikke merke noen forandringer i brystene.

Ikke vet jeg.... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ganske likt som meg dette. Jeg fikk bittelitt brun utflod et par dager forrige uke, 4-5 dager før IKM, og hadde også mye mensensmerter en av dagene. Jeg merket også stikkinger i den ene sida, og ellers litt murringer. Hvit utflod hadde jeg også en del av. Jeg gikk også med bind, og var på do hele tiden for å sjekke om mensen kom.

Jeg testet positivt i dag :) Hadde vel IKM cirka i går. Fattet mistanke da mensensmertene gav seg (kommer og går litt enda, men har hatt et par dager uten noe), og da det heller ikke ble noe mer av den bittelille mørke utfloden.

Jeg har heller ikke merket noe på brystene. Kanskje litt tyngre, og bittelitt ømme på brystvortene, men det har de vært før også.

Vet ikke om dette hjalp så masse, men du får komme deg ut og finne en test så kjapt som mulig!

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar og GRATULERER! :) :)

Håper jeg er i samme situasjone som deg! Spennende, dette her!

Lykke til!

Skrevet

var sånn jeg fattet mistanke også. fikk mens smerter lenge før ikm. hadde skygge strek på testene. men ikke testet på en uke nå da. har fått påvist plommesekk på ultralyd. så noe er det der inne:)

var også små kvalm, "tunge" pupper, vondt i magen

Masse lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også! ÅÅÅÅÅ, så spennende!!!

Nå er jeg ganske oppslukt av baby-tanker her, håper mer inderlig enn noen gang,

Kvalmen er mild, men helt klart ikke innbilt. Litt svimmel har jeg også vært.

Idag skal jeg kjøpe en test, så i morgen vet jeg mer.

Lykke til allesammen!!!

Skrevet

Nå har jeg blitt kjempekvalm, så jeg nesten kaster opp, har skikkelig vondt i hodet, MEN på papiret da jeg var på do nå var det en dråpe brunt blod.

Har jeg bare vært syk, kanskje? :(

Jeg tester idag, skal ut og kjøpe test nå snart. Orker ikke denne berg og dalbanen lenger nå.

Huff

Skrevet

Jeg har vært helt elendig i hele ettermiddag/kveld, og har spydd tre ganger, hittil. Jeg har skikkelig hodepine også.

Nå er det litt brunt, koagulert blod på bindet, og jeg er helt oppgitt.

Samboeren min fikk ikke somlet seg avgårde for å kjøpe test til meg, så nå blir det et døgn til i uvisse.

Egentlig er det en win win situation. Er jeg gravid, så er det hyggelig. Er jeg ikke, så gir vel kvalmen seg ganske snart. Jeg hater å være kvalm.....

Skrevet

Krysser fingrene for deg, Ellimelli, og må si at jeg har troa på at det har klaffa for dere etter slik du beskriver det! Det lille blodet kan være helt naturlig ved graviditet, og har hørt flere har fortalt om det samme, er vel fordi det er såpass mye som skjer der nå, og man er ekstra følsom. Tenker du får positiv test, jeg. Masse lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk, Miraculix!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Det blør LITT mer nå, det er som en motsatt mens, dette her. Noen ganger ved vanlig mens har jeg bittelitt brun utflod den siste dagen, og det var sånn det startet nå. Men nå er fargen friskere rød på papiret, og det er mer på bindet.

Hodepinen ligger der fremdeles, men jeg er foreløpig ikke kvalm idag. Igår var skikkelig ille, men rett før midnatt ble jeg plutselig skikkelig sulten, og fikk i meg to brødskiver og følte meg mye bedre etterpå. Har sovet godt i natt.

Nå er samboeren min på veg hjem, og skal innom apoteket på veien, så da blir det testing veldig snart her.

Jeg tar det egentlig ikke så tungt, -på en måte føler jeg at jeg begynner å komme nærmere suksess, ihvertfall, selv om det ikke skulle gå denne gangen heller. Ikke helt logisk, men alt annet enn den samme gamle mensen er egentlig spennende.

Ok, skal holde ut en time eller så til, og skal så poste resultatet. Blir godt å vite uansett.

Stor klem til oss alle. Det er ikke greit, dette her...

Skrevet

Jaja, det ble helt klart negativ test, det.

Merkelig nok er jeg litt lettet. Det er utrolig godt å vite litt mer, og jeg hadde nok vært veldig nervøs hvis jeg fikk positiv test mens jeg har slike blødninger.

Neste runde blir det nok full klaff!

Lykke til til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...