Gå til innhold

Til dere med 20-30 dager igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen?

Jeg har veldig nedpress, murringer i rygg og nederst i mage samt et underliv som føles som skal eksplodere.. hehe

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda er lei nå...værker så i skammbein og bekken det som er verst syns jeg....kynnere til tider..noe nedpress ja...tror jeg,vet ikke helt hva dere mener med det..men tror det ;)

Skrevet

Kjempesliten.

Sovnet kl 0530 i dag tidlig og har bare slumret etter det... redd jeg blir gal snart.

Ellers har jeg masse ubehagelige kynnere ( 3. gangs og derfor kanskje litt sterkere kynnere)

Kjennes ut som om kynnerene skal presse fostervannet ut.. hihih...

Hoven ballong nedentil... Smører faktisk med alovera gel som lindrer endel...

Gleder meg til tappen kommer ut jeg.

29 dager igjen. forresten

Skrevet

Har dager hvor jeg er helt utmattet når jeg våkner.. Andre dager er jeg i kjempe fin form:-) Får ikke planlagt mye for å si det sånn..

Sliter med søvnen om natta jeg også..

Har en del menssmerter nederst i magen, småvondt nederst i ryggen,vondt i bekkenet(bekkenløsning),veldig vondt i symfysen og lysken til tider og en del nedpress(tror jeg, er heller ikke helt sikker på hvordan det kjennes ut)...:-)

Ellers skal jeg ikke klage;-) hehe.. Venter bare på at det skal skje noe jeg nå! :-) Nesten litt skuffa hver morgen jeg våkner og det ikke har skjedd noe:P

Skrevet

Mye av det samme blandt oss...Noen energiske dager,straffer seg som regel",) og dager jeg bare er sliten uten å ha gjort noe nesten.

Vondt å sitte og å gå lenge,mye mer kynnere og nedpress.Magen har sunket betraktelig,og må liksom gå meg igang når jeg har sittet en stund,da bekkenet stivner og er vondt..

Men ellers! hehe,gleder meg veldig da:) En og en uke går fort, men synes likevel det er lenge igjen med 28 dager..

Lyst til å be JM strippe meg neste fredag om jeg er moden men vet ikke helt om jeg tør,er jo ikke sikkert det gir noe annet enn mer vondt...

Skrevet

Jeg føler meg egentlig ganske som vanlig jeg..

Lite av det meste. Eneste jeg merker er at halsbrannen begynner å bli til tider ulevelig..

Hadde det egentlig på samme måte med førstemann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...