Gjest Mylian med twins Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har tvillinger på 6mnd. Jenta som hele tiden har vært liten er veldig flink og spiser både middag og grøt. Men sønnen min, den store klumpen på 8kilo vil kun ha NAN + velling på kvelden. Når jeg prøver å gi ham grøt begynner han å gråte, brekke seg og vil ikke ha. Samme gjelder om jeg prøver frukt eller hva det er. Han vil helst bare ha NAN. Han øker heller ikke mengden NAN noe særlig, får ikke i seg mer enn 200. Han går veldig fint opp i vekt men det hadde vært fint om jeg kunne mate begge to med det samme samtidig, istedet for at jeg må sitte å mate Maja og så han og det hele blir veldig slitsomt når de ikke gjør det samme. Men han er totalt uinteressert. Uansett hvilken type grøt jeg prøver. Noen tips..?
Hopptetussa90 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Har du prøvd å gi han grøt på dagen når han er våken?
Trollemor75 Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Det funket best med å prøve fast føde (og alt av nye matvarer) på dagtid med Trollet. Han fikk grøt på formiddag i et par uker før vi begynte om kvelden også. Han er 1 år, og fremdeles skal nye ting helst smakes på dagtid når han er utvilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå