6+4+en til Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Ble ganske paff da vi var på UL. Fikk beskjed at jeg var i uke 22 istedenfor uke 19. Trodde at en kunne regne fra siste mens, og at det da ble ganske nøyaktig. Nytt for meg at en kan ha mens selv om en er gravid.... Noen som har opplevd det samme?
NitaMora Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 oi! det var jammen et langt hopp! Jeg som trodde jeg ble flyttet langt da jeg ble flyttet 10 dager Jeg syntes også det er litt mystisk at det går ann å bli flyttet så langt i forhold til menstermin... mn babyen kommer vel når den selv føler for det uansett
Lilleprinsesse76 Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Terminen min ble på ultralyd flyttet fra den 1. juli til den 19, selv om jeg er helt sikker på at jeg ikke har kunnet bli gravid på dette tidspunktet, da jeg og samboeren befant oss i hvert vårt land akkurat da!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Hihi, den var jo litt spesiell ;-) La oss si at man venter mensen rundt 15. juli. Og så blir man gravid i begynnelsen av juli uten at man vet det, og så får man en slik "festeblødning" som de snakker om. Da kan en jo godt tro at man har hatt mensen, og at man derfor ikke mistenker noe før neste gang man skulle hatt mensen, altså 15. august. Og da vil man jo tro at man hadde mensen i juli og dermed regne termindato derfra. Noen har jo småblødninger på det tidspunktet til skulle hatt mensen i løpet av de første månedene av svangerskapet. Så selv om det sikkert ikke er så vanlig, så kan det jo skje! Selv er jeg veldig spent, skal på UL om ca tre uker. Siste mens varte bare i tre dager mot åtte (sukk!) til vanlig. Så vi har regnet at jeg ble gravid etter denne menstruasjonen, men det kan jo alltids være en mulighet for at jeg er lengre på vei. Nå tror jeg ikke det selv, for "symptommessig" ligger jeg helt i tråd med "uke til uke"-oversikten her inne. Og på noe ligger jeg litt etter, som dette med trykk på blæra...jeg er så leeeei....hihi. Men det skal bli spennende å høre om termindato stemmer noenlunde, håper i alle fall ikke den blir satt lengre frem! Og så gleder jeg meg umåtelig til å få se den lille skapningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå