Gå til innhold

HVOR ER BABYEN MIN???? NOEN SOM HAR SETT HAN::::))) hehe


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Nå går det fort. ALt for fort.....

 

I dag så skulle jeg bare løpe opp på kjøkknet med matskålen og sette på vannkokeren til flaska.

Så løp jeg ned å flyttet han vekk fra trappa, krabber bort og henger på 1,trinnet.

 

Så løp jeg opp igjen for å helle på vann i flaska så det skal bli litt kaldt. Så ned....hva ser jeg da. JO han har klart å komme opp på 1. trinnet og var på vei opp neste....

 

Oioioi tenkte jeg nå går det til helvete... Men klarte å snike meg fort ned før det skjedde noe. Nå må vi ha trappegrinden på ja. Å ble helt dårlig jeg når jeg tenker på hva som kunne ha skjedd. har ganske høye trinn.

 

Og han går rundt bordet, ser veldig full ut, men kommer seg rundt.

 

Så hvor ble det av babytassen min........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi! Så flink han er da!! Går han rundt bordet??

 

Det går fort nå ja! Vår lillegutt henger litt etter i svingene, men i går reiste han seg opp i lekegrinden for første gang! Og han var så stolt!! Lo og gliste og hoia!! Kjempestas!

 

Snart løper de etter damene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer seg hvertfall rundt ved å holde seg fast.

 

Tror ikke din henger etter, er jo veldig tidlig ute her da.

Leste at gjennomsnitt for å krabbe var 10-12 mnd.

 

Ja man ser de blir litt stolte når de gjør nye ting, er så herlig. Men må si jeg virkelig savner babytassen min, selvom jeg nyter han nå også! Går så fort...

 

Ja er ikke lenge til så sitter vi urolig oppe på natta og venter på at de skal komme hjem fra fest osv,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min forsvant for lenge siden...Hun har det så utrolig travelt og startet så tidlig med å krabbe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...