Tre er topp:) Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har hatt piercing i det ene brystet mitt, og da jeg ammet de to første merket jeg at jeg hadde myyyyyyye mindre melk i dette brystet og de foretrakk det andre. Er det noe jeg kan gjøre med dette denne gangen? Det er litt slitsomt å bare kunne amme fra den ene puppen.
Fifrildi Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har hatt i begge og er veldig spent på om det vil føre til noen problemer. Jeg venter nr 1 så har ingen erfaring. I teorien skal det være så mange melkeganger at det ikke skal være noe problem (slik at det kan være tilfeldig for deg?), men samtidig er jeg spent på forskjell på teori og praksis her. Tar det faktisk ikke for god fisk at det skal gå like bra som for folk uten arrvev i brystknoppen
W29 Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 jeg har også hatt i begge så er spent på hvordan ammingen blir.. jeg har lest at problemet stort sett blir at om det så bare er èn melkekanal som er blokkert så kan det skape masse problemer pga den aldri får tømt seg og det blir voldsomt spreng og mer eller mindre kroniske smerter og betennelser i den eller de melkegangene som ikke får tømt seg. vi får bare krysse fingrene for at ammingen går greit alikevel, og hvis ikke så er man faktisk ikke en dårlig mor om man ikke ammer, slik enkelte får en til å føle seg.
Maisy Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg ville kanskje vurdert å ta den ut under ammeperioden:) Det gjorde jeg med navle piercingen begge gangene, til tross for at det grodde igjen. Kostet ikke mye å få stukket det opp igjen etter graviditeten. Jeg vet jo ikke hvordan det er med piercing i brystet da men ville nok prioritert en fin ammeperiode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå