Gå til innhold

Er DU lykkelig i forholdet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du si, med hånda på hjertet, at du har funnet mannen du vil dele livet ditt med?

Som du vet at, selv i de dårligste perioder, er riktig for deg?

Som er snill og respekterer deg, og som du vet vil bare gjøre livet og hverdagen din bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA !!

(ikke alt er rosenrødt støtt nei)

Skrevet

Ja, det er jeg

Skrevet

Ja, var det første jeg tenkte, jeg har funnet mannen i mitt liv. Men jeg har en følelse av at det ikke bare finnes en mann som kan være mannen i mitt liv, så joda, jeg har funnet en av dem..

Og jeg har gått fra en av dem, med tungt hjerte, og jeg har "gitt fra meg" en fordi jeg allerede var sammen med en annen.

Jeg tror at mannen jeg er sammen med nå er den jeg skal bli gammel med, men man vet aldri hva som kan skje. Naboen fortalte meg på fredag at de skal flytte fra hverandre, så jeg tar ingenting for gitt!

Skrevet

Jeg viste det første gang jeg så han som 14åring =) Og jeg har hatt mine tvil til tider, men det fins ingen andre for meg.

Skrevet

Jeg har også den følelsen for mannen min når jeg sitter og ser på han. Kan ikke se for meg noen andre i mitt liv enn han. Til og med gamle flammer blekner fullstendig ved sammenligning.

Men , som nevnt over, jeg er ikke så naiv at jeg ikke vet at ting kan forandre seg med tid, men uansett er det HAN som er riktig for meg nå <3

Skrevet

Ja, definitivt.

Skrevet

Jaa, og jeg har vært så heldig å funnet han på første forsøk! :)

Skrevet

Nei, jeg er ikke lykkelig.

Men tror det skyldes mye meg og min tenkemåte, og ikke så mye mannen. Han er snill og tålmodig, og jeg vet at mange ville priset seg lykkelig for å ha en mann som ham, men jeg er kravstor og vil ha enda mer. Men det tror jeg ikke jeg finner, så jeg blir en stund til.

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig. Vi har vært sammen i 14 år og fra første stund mente jeg at han var mannen i mitt liv.

Skrevet

Ja det kan jeg med hånden på hjertet si!

Han er alt jeg noen gang har øsnket meg og mer...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...