Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Her ble det ikke gjort mye fornuftig før jobb ikveld kjener jeg. Klokka går fort når man leser gode bøker.. Hva har dere gjort idag?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 har ikke gjort stort..har en vond rygg så ikke stort jeg får gjort heller.. gubben er ute å leker med gutta, ellers sitter jeg nå her.. vurdere å trø bort i sofan å legge meg der sammens med anatomi bøkern mine,har en mappeoppgave i anatomi som skal være innlevert til fredagen,og ikke fått gjort stort denne uka pga eksamen fra ons-fred,så har litt å ta igjen.
blond Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har spist frokost og vasket dusjen. Tenker du ble imponert nå?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 min oppgave? fått en case om en gubben som har fått diagnosen lungebetennelse og hjerteflimmer, skal beskrive det normale IKKE sykdommene, samt skal ha med fra mikrobiologien, så skal beskrive det normale fra sirkulasjonssystemet,respirasjonssystemet,temperaturegulering,immunforsvaret,blodet,mikrobiologien..og sikkert ett par kap til som jeg ikke kommer på
blond Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Da er vel det meste dekket innen anatomien og fysiologien. Du kommer sikkert til å lære mye av oppgaven som god basis for sykdomslæren. Trives du på skolen? Går det bra å kombinere med små barn?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 hehe vel..hatt en mappaeopggave hitttil,og nervesystem,muskler,skjelette og smerte. og fikk gode tilbakemld på den,så er fornøyd jeg Ja,trives godt, tar alt nettbassert, tror det er første gangen i norge man kan ta sykepleien på nett,alt foregår over fronter,alt fra innlevering av eksamen (bortsett fra noen få samlinger i året og eksamen i anatomi) til forelesninger. Ja,synes det går bare godt, jeg har ikke en 100% jobb heller,så de dagene jeg har fri jobber jeg med skole,vi er delt inn i grupper alt ettersom hvor vi bor,og er med i en veldig god gruppe som er flinke å hjelpe hverandre,og at jeg har barn,ser jeg ikke på som noe problem,jobber når de er i seng om kveldene,evt helger,og ellers i uke dager når jeg har fri,får gjort det jeg skal gjøre og mer enn det
Verbena Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har stått opp å laget ekstremt sein frokost =P Gutta har lekt med lego og spilt ds og spist frokost! Skal gå å rydde og vaske på kjøkkenet snart, må bare få ånden over meg. Og når jeg er ferdig med det skal vi ut i det finne været å gå oss en tur. Før det blir inn for middag også ut en tur igjen pga visning her. Egentlig ganske sløvsøndag til oss å være!
blond Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Frihet under ansvar, hehe... nettstudier er ikke noe for en som ikke er strukturert iallfall. Har dere stor tilgang på lærere hvis dere står fast på noe?
Lene~mor til tre Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Ikke noe slavesøndag her igården, jeg har vært på jobb siden halv 8 og har nesten akkurat kommet hjem. Snart lage litt mat, så blir det å dursje ungene og slappe av litt og så er det vel på tide med kveldsmat etterhvert og få ungene i seng. Så skal jeg se himmelblå, etter det er det natta for meg også... kjenner jeg er trøtt og sliten allerede siden jeg har vært oppe siden 06.00 og vært på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå