Gå til innhold

blødninger midt i ppillebrettet (yasmin) - begynner å bli lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal det ikke være sånn at man kun skal ha mensen når man tar placebotablettene? Syns at mensen (eller blødning) kommer uregelmessig annenhver måned, selv om jeg går på brettet.

Er 8 mnd siden fødsel, og hadde trodd det skulle stabilisere seg nå (begynte på ppilller 10 uker etter fødsel)... Gikk på yasmin før jeg ble gravid, så hadde trodd at det kom til å være noenlunde likt nå, men det er det altså ikke...

Må vel bite i det sure eplet å gå til legen for å sjekke det ut, men noen som har lignende erfaringer - evt fant dere ut grunnen til alle mellomblødningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt lignende erfaring, men jeg ble gravid etter å ha brukt de pillene i 4 mnd =) Funka ikke akkurat som de skulle nei =)

Hørt om mange som har div dårlige erfaringer med akkurat Yasmin pillene=) Så ville nok snakka med legen =)))

Skrevet

Jeg har altid hatt mensen når jeg har tatt yasmin, men jeg har akkurat kuttet dem ut for jeg tror jeg ikke tåler de: sexlyst borte, og kansje litt deprimert, sliten i kroppen. Det har hjulpet allerede etter 2 uker føler jeg at jeg har mer energi :)

Skrevet

vel, jeg er vel (heldigvis) ikke gravid siden jeg blør.. hadde ikke akkurat vært drømmesituasjonen, mindre enn 2 mnd før permisjonen er over :)

Men skal man egentlig slutte å ta de gule pillene (altså begynne å ta de hvite placebo) når man får blødninger, eller skal man bare fortsette å ta som normalt?

Skrevet

hvilken prevensjon bruker du nå da neptunia?

Skrevet

Gummi enn så lenge... Noe styr det også, men måtte bare å prøve å kutte de ut. Det hjalp jo så utrolig at jeg nesten kvier meg for å begynne på noe igjen... Når kommer de p-pillene for menn? ;)

Skrevet

uff, jeg vet ikke helt om jeg vil at mannen skal gå på ppiller... Tenk deg en mann med humørsvingninger som følge av ppillen da ;) hehe..

Skrevet

Åh!! Det tenkte jeg ikke på... ;)

Skrevet

Har aldri hatt noe problemer med Yasmine. Har brukt de i sikkert 6-7 år (bortsett fra når jeg skulle bli gravid og var gravid...:-) Har alltid super regelmessing mens, vet når på døgnet den kommer, og alltid under placebo tablettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...