mimmitiltre Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Igår natt, altså natt til lørdag våknet jeg mitt på natten og trodde vannet hadde gått, det kom en skvett vannete slim, helt luktfritt..kanskje 3 spiseskjeer, men nok til at jeg våknet av det..så skjedde det ikke noe mer.. Lørdag ettermiddag gikk jeg nede i byen da jeg kjente trusen plutselig ble våt..jeg gikk innom et toalett for å sjekke hva dette var og igjen helt luktfritt og slimete, men ikke hvitt slim liksom, mer gjennomsiktig og vannete, kanskje det som svarer til 5 spiseskjeer ca.. så skjedde det ikke noe mer.. Jeg ringte til føden for å høre om de mente jeg burde komme inn og sjekkes, men de mente det ikke var nødvendig, at jeg skulle ta på meg et bind og se om det kom noe mer, det gjorde det ikke.. Sitter nå igen og lurer litt på hva dette er, og hvorfor de ikke kunne si hva det var på føden, de mente jeg hadde tisset på meg, men det var altsaa ikke tiss, det er jeg 100 prosent sikker på, det var som sagt som en stor mengde veldig vannete, luktfritt slim, helt gjennomsiktig.. andre som har opplevd dette?? Tusen takk for svar-liker ikke å ikke vite hva som skjer med kroppen min..
mimmitiltre Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2010 glemte å si jeg er 3 dager over termin.. har hatt kynnere og kanskje korte rier de siste par dagene..sist jeg var hos jordmon for 5 dager siden var hodet ikke festet men langt nede i bekkenringen sa hun..
atsjo Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Hørest jo litt ut som vannet ditt har gått da. er jo ikke alle som opplever at det fosser ut (slik som meg) Men jeg vet ikke. Syns uansett du burde få komme inn på kontroll så de kan sjekke det. Lykke til:)
W29 Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 utflod kan faktisk komme slik på slutten av graviditeten har jeg hørt. er det vannavgang så kommer det mer hele tiden siden det produseres nytt hele tiden. prøv å skubbe litt på magen, se om det kommer noe da. hvis ikke var det nok bare utflod.
minime<3 in belly Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Jeg syns det kan høres ut som deler av slimproppen din... Helt normalt.... Men det kan jo også være utflod....
Lillevenn33 Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Jeg husker jeg hadde utflod som var slik, noen ganger "rant" det
Nikki 75 Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 I følge min jordmor kan slimproppen av og til være veldig flytende, så det kan godt hende det er den som har kommet ut i et par omganger....
♥Bubble♥ Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Det der er sånn som jeg hadde det 3-4 dager før vannet gikk. Det er mest sansynlig utflod. De fleste er jo ganske håven i skjeden på slutten så det kan hope seg opp utflod før det kommer ut. De to siste dagene før vannet gikk var jeg sikker på at det var vannet når det kom sånn utflod (vannete, tynt og litt slimete). Men jeg var ikke i tvil da endelig vannet gikk, først kom det litt og så kom det i en splæt Kanskje det er et tegn på vannet går snart Masse lykke til
mc78 Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Hei! Vi er jo alle forskjellige, men slik startet min forje fødsel Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå