Gå til innhold

Reisetrille...


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Vet det var en tråd om dette tidligere her, men vi i juliklubben er så aktive at det ble så mange sider å lete gjennom...

 

Skal kjøpe reisetrille til vi skal ut på tur, noen av dere som har en dere kan anbefale?

 

Har sett på Bebe Confort og Babytravel Easy.

Må være full liggestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, var en tråd tidligere om dette. Var noen som hadde noen fancy forslag :o) Kommer nok på nytt ;o)

 

Vi kjøpte bare en sånn Ole Brumm-trille fra Jysk. Liten og lett og bare å klape sammen og hive i bilen. Tror den kosta 600kr eller noe sånt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått anbefalt Peg-Perego (altfor dyr for min del). Graco Mirage og syns at Simo reisetrillene ser fancy ut (bare at de er så tunge!!!)

 

Vi må også kjøpe reisetrille, men tror jeg venter til vi kommer til USA og kjøper en der borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har babytravel icon sport og veldig glad i den. Ikke paraplytrille som man kan slå helt sammen, men blir likevel ikke så stor sammenslått og heller ikke tung. Og full liggestilling.

Du kan sjekke ut mer her: http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/babytravel-icon-sport.html

 

De har hatt tilbud på den et par ganger ila vinteren, så kanskje det kommer tilbud igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også anbefalt Peg-Perego og hadde bestemt meg for den. Men så kom et nytt tips fra en venninne, -Icon Sport fra BabyTravel. Lett og med full liggestilling. Så jeg endte med å kjøpe den siden den var til halv pris. Er veldig fornøyd og har brukt den masse:) Men så har jeg ikke prøvd noen andre heller, da! Det er sikkert mange gode triller der ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den fra Tfk (med tre hjul). Veldig god og veldig fin (jeg er litt rar på det her...men jeg synes mange av reisetrillene er så stygge...). Den er litt stor og tung, det er minuset. Får den ikke med inn på fly. Men ellers er vi superfornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...