Gå til innhold

Hjernevasket av dib?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben kom hjem fra by'n i natt og snorket så fælt at jeg og baby fant gjesterommet. Der lå mobilen til gubben, sikkert av gammel vane ettersom han stirtsett har bodd der inn etter at babyen kom i hus.

Jeg vet ikke hva som fikk meg til å gjøre det,

men i kjent "dib-stil" begynte jeg å lese meldingene. Ikke noe spennende saker...helt til et ukjent navn dukket opp.

De hadde sendt meldinger hele uka, han hadde startet kontakten (iPhone viser meldinger som en samtale/chat med dato og klokkeslett).

Det var meldinger som "klemme :)", "hva skal du i helga da?", "takk vennen" og "hvordan går det mellom deg og typen nå a?" osv.

Egentlig ikke store greiene, men midt på natten så kom dibtrollet over meg og hjernen min fanget meldingene med tre.

Jeg lå og forbannet gubben i en time før han kom tusslende.

Den ølluktende, uttroe slasken!

Gubben skjønte ingenting når jeg fortalte at han bare kunne gå og legge seg igjen og at jeg hadde lest meldingene.

Når jeg sa navnet på jenta begynte han å le høyt og spurte om jeg hadde blitt helt gal. Jenta det er snakk om er 14 år og søskenbarnet hans. Foreldrene hans var fosterforeldre for henne fra hun var 2-11, helt til hun flyttet tilbake til moren.

Han syntes det var veldig søtt av meg å tro at han hadde tid og ork til å sjekke damer innimellom jobb m/overtid og hjemmet m/kobe og barn, men jeg fikk roe ned litt.

Det er visst ikke alltid man tenker klart og dib-damene kan nok ha gitt deg en skrue løs selv om du ikke har merket det.

Nå skal vi ut på tur slik at søskenbarnet og tanten får hilst på den lille og ettersom gubben har fortalt familien om nattens hendelser (han synes jo dette var årets morsomste "krangel", så kommer jeg sikkert til å få høre nok om ammetåke og verden utenfor dib-forumet ;-)

Ha en strålende dag damer og husk å ta ting her inne med en klype salt. Rush hvertfall ikke til en konklusjon basert på noe du har lest om her inne... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg stusset mest over i dette innlegget er at mannen din skriver med søskenbarnet hans på 14år som klemme, hva skal du i helgen, vennen osv.. Tror du burde være beskymret!

Skrevet

Hahahaa!

Og typisk "måtte" det komme en kommentar om at du virkelig hadde noe å være redd for ;).

Man kan alle få Dib-trollet over seg. Jeg har selv fått det og ble nærmest skuffet over å se at mannen min stort sett bare hadde meldinger fra sin søte, usikre nybakte-mamma-kone ;).

Hormoner lenge leve!

Skrevet

Det heter ikke BESKYMRET, det heter BEKYMRET! Argh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...