Gå til innhold

Bæremeis....er det for tidlig????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bæremeis...er det for tidlig å bruke i påsken..da er lillegutt nesten 9 månder?? Han er liten av vekst og veier ikke 8 kg enda og er kanskje 70-73cm lang..er det forsvarlig og la den lille kroppen sitte oppi der.. hans sitter selv,men om det er bra for den lille kroppen ikke minst nakke og bli bært rundt i en bæremeis???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han sitter selv så går det. Men ta pauser og ikke gå Galhøpiggen, lizzom :D

Skrevet

Det sies at de kan sitte i bæremeis like lenge som de kan sitte alene på gulvet. Blir de slitne ette ti min, kan de sitte ti min i bæremeis osv. Vi satser på litt bæremeis i påsken vi også med vår datter på 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...