Gå til innhold

4 uker igjen,og myye kynnere,noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo normalt,men hatt de mye før i de andre svangerskapene.

Kun hatt et par daglig siste 2 mnd denne ganger,men siste uken har det vært mange pr dag så da driver det vel å forbereder seg!

Andre som merker det tar seg opp nå mot slutten? Både i antall og intensitet? :)

Blir litt sliten av det men forsøker å hvile når jeg kan og våkner foreløpig ikke av de på natta:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, her og. Jeg har begynt å våkne om natta av de jeg da, men da er det som regel i kombinasjon med at jeg må tisse også, tissetrengt= kynnere og omvendt;P

Skrevet

Etter at jeg gikk ut i permisjon tre uker før termin har jeg hatt veldig mye kynnere. Trodde det at jeg fikk ta det mer med ro i eget tempo skulle gjøre at det avtok, men den gang ei!

Har enda to uker til termin, merker at jeg har lite energi, sover lett(skal lite til før jeg våkner), tisser utrolig ofte og har masse kynnere. Får ikke gjort så mye som jeg har tenkt, må hvile mer.Ellers er formen igrunn fin.

Skrevet

Hei.

Jeg har også masse kynnere... våkner som regel en gang i løpet av natten(de nettene jeg får sove...) med skikkelig menssmerter ... men det er som regel bare etpar "vondter"...så gir det seg.

Det er så press at jeg noen ganger tenker at vannet går. At kynnerene presser på livmora slik at det skal eksplodere inni der...

Det som er så godt med kynnere er at jeg synes de letter litt på pusten... herlig!!!

Har også 4 uker igjen!!

Skrevet

d skal visstnok være sånn nå på slutten at d skal øke litt i styrke og komme oftere så d er helt normalt. er også ca 4 uker t termin her og syns de har økt litt på nå mot slutten ja:)

Skrevet

jeg har 8 uker igjen og har masse kynnere hele tida.. hver gang jeg reiser meg opp/ned fra en stol, fra toalettet, stolen etc så kniper det til.. når jeg sitter får jeg noen voldsomme tak rett ved trusekanten så det kjennes ut som jeg har en skikkelig stram bukse som trykker, men det har jeg jo ikke selvsagt.. hver gang jeg snur meg om natta så får jeg slike kynnere også.. kan si det sånn at nattesøvn er luksus for tida...

Skrevet

Har hatt det i mange uker, og har våknet av de på natta lenge også :) 4 uker igjen her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...