Magehus Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Hei. Hvor kan jeg få behandling for min sykelige, hemmende edderkoppskrekk?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Du må få henvisning til psykolog fra din fastlege. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Har ikke svar på ditt spm, men får jeg spørre hvor stor skrekk du har? Lurer på om kanskje jeg også har araknafobi, blir hysterisk om jeg ser en edderkopp og hyler og løper langt unna til noen har tatt den. Var alene en kveld og oppdaget en edderkopp på soverommet da jeg skulle legge meg, endte med at jeg sov (ikke det at det ble så mye søvn) på sofaen, følte at det var edderkopper som krøyp alle plasser. Sambo måtte ransake og vaske hele soverommet dagen etter. Uff. Dette var i fjor sommer og den dag i dag så MÅ jeg sjekke hele soverommet før jeg legger meg og klarer ikke å lufte uten å overvåke vinduet mens jeg lufter. Slitsomt! Er det virkelig hjelp å få mot dette?
Magehus Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg blir også hysterisk. Får ubehag i kroppen og kan få pustebesvær/hyperventilering. Håper jeg kan bli kvitt det. Blir nesten verre med årene også:S Målet er telttur med kjæresten i sommer:) Men hadde vært ålreit å kunne solet seg på terrassen også Lykke til, annie 10:21. Og takk du over her:)
Tante Bassa Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Jeg kjenner ei som fikk kurert sin araknafobi med hjelp av tankefeltterapi. Ho var helt hysterisk og kunne ikke være ute i hagen på sommeren, men etter noen behandlinger kunne ho sitte i gresset og jobbe i blomsterbedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå