Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Hva sender dere søknaden i? Altså i en konvolutt så klart, men ligger søknaden inni noe? Eller bare stifter dere sammen søknad, CV, vitnemål osv i ene hjørnet? Tar alt løs inni en plastlomme? Kjøper en tynn plastmappe til hver? En tykkere og fin en? Siste kan jo fort bli ganske dyrt :-/ Skal søke på en 10-12 stillinger nå.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Søknaden skal aldri stiftes med andre papirer :-s Bruk kun binders! Jeg bretter alle arkene inn i en C5 konvolutt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg setter arkene sammen med en helt enkel binders. Det holders om regel til å bli innkalt til intervju:)
Lunapuna1985 Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har de siste årene kun søkt over nett jeg, sendt med søknad og CV. Attester tar jeg med på intervju. Skulle jeg sendt pr. post ville jeg ikke stiftet de sammen, binders er penere da. Du kan nok godt bruke en plastlomme, men det er vel egentlig ikke nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå