Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Og jeg angrer som H...... Ikke var det noe godt heller (faktisk helt pyton), nei, gresset er virkelig ikke grønnere på den andre siden :-( Håper virkelig du tar meg tilbake!! Kjære Walter, tilgir du meg? Du er alt for meg! Jeg skal aldri smake noe nytt igjen! Aldri mer en Kvikk en. Suss fra din kjære.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Aldri mer en kvikk? Også en Kvikk som er SÅÅÅÅ godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå