Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Samboern min var ute i natt, og i en mld han hadde åpen ( sendte elementer) sto det til en fyr han hadde sendt: "har du dame til meg"? Fy f*en.. Betyr det at han tenkte å være utro eller? Har helt vondt i magen her jeg sitter..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Hvis du lurer på om du har grunn til å være sur så har dere et merkelig forhold. Selvsagt KAN det ha en forklaring, men realiteten er nok at det er din samboer som har sendt meldingen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Ja det betyr det dessverre. Herregud! Om e hadde funnet en sånn melding på mobilen til gubben, så hadde han søren meg fått gjennomgå=/. Om du spørr mannen din, så er jeg sikker på at han komemrtil å motbevise alt, og kommer sikkert med noe sånt som at det bare var kødd..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 For en umoden dritt av en kæll du har! Kan være han mente noe med mld, eller så var det var bare noe piss.....du får spørre han hva dette betyr! Håper du ikke har en vane for å snoke i din kæll's mobil :-s (selv om denne gangen kanskje var berettiget).
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Fy faen ja.. Forholdet henger i en tynn tråd fra før av, og det ble ikke bedre nå for å si det sånn..!! Vedder på at han kommer til å si at han bare bare var full, derfor husker han ikke at han sendte mld og blablabla. Han virket ikke dritings når han kom hjem hvertfall, så noe kontroll må han ha hatt ute på byen! *Forbanna*
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Har ikke en vane for å snoke nei.. Uff. Ble sittende hjemme alene igår mens han dro ut for å møte en kompis. Det ironiske er at han ikke liker at jeg går ut fordi han er redd JEG skal være utro.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Kan han ha skrevet den mld med vilje for å gjøre deg mistenksom og sur?
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 LURER du på OIM det er grun til å være sur? For meg ville det vært grunn til å gjøre det slutt. Så bra for rundbrennerene at det finnes damer som har så liten selvrespekt...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Neppe, 09.29. Vi har hatt noen runder tidligere der han har registrert seg på diverse sexprofiler/datingsider, snakket med andre damer via msn/diverse nettprofiler.. Da snakker vi flørting! For en stund siden hadde han registrert seg på nakenprat.com. Og snakket med en dame fra samme by som oss. Akseptabelt? Nei.. Men her sitter jeg enda, dum som et nepskrell.. Tar nok påskeferie alene i år med datteren min tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 I så tilfelle er det grunn til å gjøre det slutt!! Ta påskeferie alene og kos deg med datteren din ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Ikke for å gjøre deg mer opprørt, men du sier at han er kontrollerendes og redd for at du er utro. Som regel, så betyr det at han er utro selv.. man kjenner lusa på gangen for å si det sånn. Har sett det mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 På grunnlag av det du har sagt så hadde jeg gjort det slutt på flekken.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #13 Skrevet 21. mars 2010 For meg høres det mest ut som de skulle kjøpe sex. En kompis kan da ikke skaffe dame til en annen kompis med mindre det er snakk om sexkjøp?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #14 Skrevet 21. mars 2010 Tror kanskje han mente om kompisen hadde ei villig venninne eller lignende..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #15 Skrevet 21. mars 2010 "Villig"? Til hvme som helst da? Herregud, for en objektivisering av kvinner. Ville nesten reagert sterkere på det enn den eventuelle utroskapen. "Har du en bil eg kan låne?" "Har du ewn dame jeg kan stikke pikken min inni?!"
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #16 Skrevet 21. mars 2010 Hvis du ikke får lov til å gå ut, eller han misliker det sterkt fordi han er redd du skal være utro har han kanskje noe å skjule. Utro folk er ofte redd for slike ting, for de gjør det selv.. Hadde ikke likt den mld.!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #17 Skrevet 21. mars 2010 "På seg selv kjenner man andre" Nei,få fysakken ut av livet ditt og finn deg en skikkelig kar.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #18 Skrevet 21. mars 2010 Med tanke på den historien han har hatt, så er dette mer enn nok grunnlag på å gå i fra han, ikke bare være "litt sur". Ser ut som om han har fått mange nok sjanser til å skjerpe seg, men han har tydeligvis ikke gjort det. Han har det altfor godt, og du må sette ned foten. Og som flere han skrevet, dersom han er redd for at du er utro, så er det nok fordi han har sine svin på skogen.. Dump denne karen, du har det mye bedre alene!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #19 Skrevet 21. mars 2010 Jeg tenkte også på at "på seg selv kjenner man andre" Er kjennetegn min utro kjæreste hadde, og utro kjærester til venninner og bekjente hadde. De var: -imot situasjoner hvor det var alkohol involvert og de ikke skulle være tilstede. Jentekvelder med bytur bydde på lang tid med krangling i forkant og etterkant. - veldig opptatt med å kontrollere oss i hverdagen. Hvem vi var sammen med, hvor vi hadde vært, hvorfor. - kommunikasjonsmidler. Tlf fikk aldri ligge i fred, sammen med post, epost, og profiler på nett (nettby, facebook, msn) ble alltid grundig sjekket. Helst skulle de sitte og se på hva vi skrev og hvem vi hadde kntakt med osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå