Gå til innhold

Veldig åpent nedentil... er det helt vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så lenge siden fødselen, men likevel syns jeg det er så veldig åpent "der nede" i forhold til hva jeg hadde forestilt meg at det ville bli. Når jeg sprer bena og titter med et speil, kan jeg lett se inn mellom de indre kjønnsleppene. Er det slik det pleier å være etter en fødsel? Hadde liksom ikke trodd at det ville åpne seg så veldig helt ytterst der? Ser rart ut og må jo gjøre at jeg lettere får f.eks. sopp osv? Trekker det seg fort sammen eller blir jeg slik nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig og det trekker seg sammen. Husk å gjøre knipeøvelser hver eneste dag:)

Skrevet

Ja det er vanlig og det kan faktisk ta en del tid før det trekker seg tilbake.

Tok sikkert 1,5 år siste ganger for meg. Men nå ser det bra ut(eller så bra det kan med flere opperasjoner der nede).

Skrevet

Jeg har det også sånn!

5 mnd siden fødsel, og så ser jeg på en måte (sorry beskrivelsen) innsida komme ut, hvis du skjønner. Ikke ut da, men det er ikke bare et "hull" lenger, men masse kjøtt inni der (igjen, beklager detaljene..). Tar masse knipeøvelser hver dag, og fikk faktisk skryt av ei jordmor som undersøkte meg 14 dager etter fødselen for at jeg var flink å knipe. Er det bare sånn man blir etterpå?

Skrevet

har det også sånn som ano 13.03.

6 mnd siden fødsel her, driver å kniper, men ingen forskjell der nede egentlig.. kan ikke huske det så sånn ut før.

Det er ikke et pent syn akkurat... er ikke bare et hull lenger nei...

Skrevet

Ja det er vanlig at det kommer noe i åpningen på hullet etter man har født.

Har spurt flere leger om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...