Gå til innhold

Kan fjellpulkens varmepose brukes i vogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva med Ajungilak knøtt posen?

Noen erfaringer å dele?

Skrevet

Hvis det ikke er selehull, så kan man jo lage.

Men vi bruker voksiposen både i pulken og i vogna.

Skrevet

Tror ikke den har selehull,men er så lang at den kan man iallefall bruke lenge.

Skrevet

Vi har Ajungilak knøtt posen i ene vognen, og det er ikke selehull i den så vidt jeg vet.

Skrevet

Ja vet jo at man kan lage, ikke noe problem det... men hadde vært så greit om det var tillaget for seler slik at en kan bare klippe opp og ikke måtte frem med symaskinen.

Har en vognpose som vi kan bruke, men siden den nok blir for kort til neste høst så vurdere jeg å kjøpe en ny pose nå slik at vi får brukt den i påsken når vi skal på ski også.

Skrevet

HVor gammelt er barnet neste sesong da? Det er jo ikke sikkert du trenger sele på barnet da. I barnehagen der jeg jobber bruker vi ikke sele på noen nå og de er 1,5 til 3år gamle.

Skrevet

Vil være 2 år neste sesong. Tror bhg ønsker at det skal være sele...

Men kan jo alltids sy hull... har gjort det før :)

Skrevet

Kjøp en Voksi Urban, den har forlenger som følger med og kan derfor passe en 6 åring. Den er ihvertfall veldig lang og har ferdige selehull. Kan brukes i pulk og vogn eller som sovepose. Finner dem lett på tilbud nå siden sesongen er på hell....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi bruker Ajungilak i vogna, men nei, det er ingen selehull på den. Bhg har aldri sagt noe på det, men så har ikke minsten ligget i seler i vogna noengang heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...