Gå til innhold

lite liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lite liv.. merket veldig mye aktivitet hver dag i 3-4 uker - er 23 uker nå men siste 3 dagene har jeg vært heldig vis jeg har merket et knuff.. litt beskymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ta kontakt med fødeavd... Det skal man hvis man kjenner lite liv. Ring nå du!

Skrevet

mener å huske at man ikek skal merke liv hele tiden før over 26 uker. men har lissom hatt en såå aktiv krabat . derfor jeg blir beskymret.. kanskje jeg skulle tatt en tlf.

Skrevet

Jo men du skal ikke kjenne mindre liv. Men klart det kan hende krapylet ligger mot ryggen og at det er derfor du ikke kjenner så mye. Uansett, jeg ville tatt en tlf om jeg var bekymret. Det er bedre det enn at du skal gå rundt å være urolig... for det er ikke bra for babyen heller!

De på føden er vant til å få alt mulig av henvendelser, og de gir deg et klart svar.

Skrevet

Jeg er uenig i at man skal ringe Føden i tide og utide. De har faktisk en jobb de skal gjøre. Det er ikke før etter uke 25 eller 28 man skal kjenne liv hver dag.

Skrevet

Om du kjenner liv når du dutter litt på magen eller drikke kaldt vann så holder dette.Du sier du kjenner noe hver dag og da skulle det ikke være noe fare.De har roligere perioder som tar seg opp igjen!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...