Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Begynnte med at på fredag kveld da jenta på 11mnd skulle bade fant jeg en skikkelig rød liten opphøyd ring som var som en kant å inni så det ut som ett innsekt hadde tatt en bit.. dagen etter var ringen ikke såå rød mere men nå er det litt sånn rødt område på utsiden rundt ringen å idag kan man tydelig se at d som var inni ringen har blitt større, altså huden vesker bittelitt å så forsvinner huden over denne ringen også liksom, er ser sårt ut men tror ikke hun merker noe til det, denne vokser jo tydlighvis å jeg er redd d er noe farlig?? er litt ekkelt med sår/bitt man er vant til at skal gro men det blir jo bare verre! what to do! har både bakteriedrepende salve og canesten salve,men tror ikke d er brennkopper for d hadde hun da hun var 5mnd å de utartet seg på en annen måte..
Gjest Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Ser det sånn ut? http://www.barnehageforum.no/data/pictures/ArticleImages/ring.jpg Ringorm hadde jeg da jeg var yngre, er ikke farlig iallefall men trenger salve fra legen. Ringorm fåes oftest etter kontakt med dyr. Jeg "fikk" det fra katten vår.
Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2010 er så mye forskjellige bilder på nettet av ringorm så d kan være d utifra bildene.men vi har ikke dyr å snuppa her er jo med meg heletiden å d sitter på underarmen på innsiden syns det er så merkelig!
Teline Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jammen da tar du henne til lege da Ringorm kan forøvrig lett behandles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå