Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Vi er et par med ganske dårlig råd. Vi har tenkt å be foreldre, tanter, forlovere og søskenbarn under 18 år til bryllupet våres. Vi blir ca 35-40 stk. Da får alle "full pakke" . Helga etter har vi tenkt å be resten av søskenbarna som er 18+ og alle vennene våres på bryllupsparty. Da har vi tenkt å ha enkel bevertning men høy partyfaktor. Hva synest dere om dette?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Vi gjør det også slik, men inviterer venner og annen familie til kaffe og fest kl 19.00 samme kvelden:-) Vi har skrevet i invitasjonene at drikke må medbringes selv:-) Hvis dere har det samme kveld slipper dere leie av lokale osv dobbelt opp:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Vi gjorde det på denne måten: Nærmeste familie til middag (foreldre, besteforeldre, søsken og noen nære venner). Ingen hadde med seg barn da de valgte dette selv. Etter middagen dro vi til lokalet og drakk kaffe og spiste kaker. Etterhvert kom alle andre, noen med barn andre uten. Men barna måtte være ute av lokalet til kl 21 da alkoholen begynte å komme innabords. Alle tok med seg alkohol selv. Men til middagen betalte vi.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Syns dette er en god ide. dere får en høytidlig feiring med de aller nærmeste og samtidig feiret det med gode venner og en skikkelig fest etterpå. Søstern min gjorde det på den måten. høytidlig med familien,og baljer med øl og høy partyfaktor etterpå. vi holdt på til 5 om morgen. kjempemoro!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Godt å høre:) Men jeg bekymrer meg mest for hva søskenbarna kommer til å si siden tanter og onkler får komme i selve bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Siden du spør synes jeg dette høres snålt ut. Hvorfor dele opp søskenbarna?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Synes det hørtes fint ut jeg
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Helt greit synes jeg, men skjønte ikke helt greia med å dele opp søskenbarna.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Vi har en "hau" av søskenbarn og hadde tenkt og ha alle på bryllupsfesten helga etter, men siden vi skal ha alkohol da så synst jeg de under 18 kan bli med foreldene sine i selve bryllupet. Men det er jo også derfor jeg spør dere. Fordi jeg er usikker på om det er en god ide...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Jeg ville ikke delt dem. Enten er man invitert i bryllupet eller så er man ikke det. Det blir jo like dyrt og de unger 18 får jo uansett ikke lov til å drikke (foreldrenes ansvar).
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Vi skal jo ha venner også helga etter og de fleste av søskenbarna våres er på våres alder. Skal vi bare droppe de da og bare ha vennenne eller bør vi invitere dem da også da?
Minimo <3 Skrevet 30. mars 2010 #12 Skrevet 30. mars 2010 Vi hadde kun nærmeste familie til middag Brudepar, foreldre, søsken, besteforeldre, forlovere og Faddre kl 16.00 Så kom resten av familien med alle fettre og kusiner over 18 og venner på festen kl 18.00 Drikke betales selv Kaker tok vi med hjemmefra unntatt 3 etasjes bryllupskake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå