Gå til innhold

selvangivelsen kommer imårn :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg får smell.. blæhhhhhhh

har betalte kun 15% skatt av lønna mi fra aug. da jeg ble alenemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var smart av deg! Lykke til!

Skrevet

Den blir sendt ut i morgen, så du har den ikke i postkassen før ut i uka:)...På nette får du den Tirsdag..

Skrevet

Hjelpe meg; man sparer da ikke penger på å betale for lite skatt!!

Du må da ta litt mer ansvar nå som du er alenemor..??..

Har vært alenemor selv, så vet at det er knalltøft!! Etter at jeg hadde betalt faste utgifter, så hadde jeg 2.000 kr til rådighet til meg og mine 3 barn. De skulle dekke, mat/drikke, bensin, klær, sminke, aktiviteter ++

Men jeg har alltid betalt 36% skatt, hvilket er altfor mye. Men jeg synes det er en fin-fin måte å spare på :))

Men-men, det rådet burde du fått ifjor... Lykke til !!

Skrevet

Ja, det er mulig det blir baksmell for deg, men du kan be om å få den oppdelt. Hvor stor den blir avhenger av hvor mye du betalte i skatt fram til august.

Og angående sånne svar som ano 07:34 gir så er det ganske typisk for de som kanskje sliter litt med depresjon, eller har sovet veldig dårlig den siste tiden, eller har værre ting og slite med enn selvangivelsen.

Skrevet

Spørs litt hvor du bor da..

Kan hende du ikke får den før etter påske også..

Skrevet

Spørs jo hvor mye du tjener. Men ikke sikkert det blir så ille. For du blir regnet i skatteklasse 2 for hele året selv om du ble alene i august.

Men det smarteste hadde nok vært og opprettholdt skattetrekket, da hadde du fått bra igjen.

Skrevet

Å, du er ikke den eneste som får baksmell. Jeg venter meg en på rundt 20 000. MEN, jeg har satt av det beløpet til å betale tilbake også. I år har jeg sørget for adekvat skattetrekk.

Skrevet

Wtf 0907?

Typisk svar fra de som bla bla bla? Hvem tror du at du er? Ekspert i å analysere hvem som står bak anonyme svar på forumer?

Fordi jeg syns at HI er uansvarlig som skaffer seg ekstra penger på denne måten så er jeg deprimert? Hjelpes hvor mange høner det finnes her inne.

Om hun ikke greier å betale restskatten kommer hun til å få saken sin hos statens innkrevningssentral, det har skjedd noen jeg kjenner. Og, ja det går an å få bedt om å delbetale, men hva med å skaffe ekstra penger på enn annen måte?

Det skrives forresten VERRE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...