Gå til innhold

Haha, dette må bare deles...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden på 2,5år våkner som regel i 7 tiden hver dag, og jeg tar han opp og lar han se litt barnetv imens jeg slapper av litt til i senga.. Idag morges våknet jeg at mannen tok han opp, og våknet heller av meg selv - snorkende som et uvær! Det var HØYT og lite sexy kan man si.. hehe.. Er blitt så forkjølet i helga og sover tungt når jeg først sovner tydeligvis.. Har hatt mye nedpress og murringer de siste dagene, så er sliten.

Spurte mannen min om han hadde hørt sønnen vår, men han sa han hadde våknet av en ulyd (meg) og deretter hørt sønnen som ropte på meg.. Haha, god søndag jenter - hilsen ei som føler seg så utrolig sexy og deilig her jeg sitter... :D 37 uker idag forresten.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg fikk samme beskjeden tidligere denne uken, om at jeg hadde snorket som et uvær :-) Han hadde bare storlo av meg. Tenkte han skulle få til å ta opp på mobilen sin, men det hadde han ikke fått til. Men han skulle finne ut hvordan han gjorde det til natten etter ja :-) Det ble vel slik når jeg først hadde sovnet, for det er dårlig med søvn her for tiden også. Vi blir vel mere sexy etter at vi er ferdige tenker jeg :-)

Skrevet

Godt å høre at det er flere, er også 37 uker og har en litt frustrert mann ved min side natterstid.

Men var enda verre i forrige svangerskap, da klarte jeg å vekke megselv med snorkingen min!

Skrevet

jeg snorker som et uvær jeg og, ifølge mannen min, men våkner også av det selv..mye kynnere og vondter jeg og og sover som en sten når jeg først sover, bortsett fra at jeg vekker meg selv med snorking da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...