Gå til innhold

Vann eller ikke vann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle lure på dette, siden jeg har fødd før, og da var det så tydelig at vannet gikk... (fødselen begynte med det)

Men sitter jeg altså her på en handduk,å det pipler litt ut, men veldig lite. (mindre enn sist) Kom en del da jeg stod opp fra sengen, å jeg trodde først jeg tisset ut meg! Men kjente at det ikke var urin, det kom liksom ikke derifra. Pluss at det var helt blankt og luktfritt, å det er det vel ikke hvis det hadde vært urin som har vært i blæra hele natta?

Har termin 14.april, så det gjør ingenting om det er vannet da. Hun som skal bli storesøster kom en uke før termin.

Åh, nå er jeg spent!!

Vil egentlig ingenting med dette innlegget, bare dele det med noen, siden jeg sitter her på stua helt alene, tenkte samboer skulle få sove så lenge han kan. Har ringt føden, de sa jeg bare skulle komme innom i løpet av dagen, uannsett om det skjedde mer eller ikke =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende.. :) Hos meg måtte de ta vannet under fødsel, så kan nok ikke gi deg noen råd. Har selv termin 13.april og har de siste dagene hatt sykt nedpress og mensmurringer. Med 1.mann hadde jeg bare litt nedpress, men ikke no mer. Ble strippet 2 dager før termin og da gikk slimproppen og riene begynte i løpet av de neste døgnene.

Sa nettopp til mannen at med disse murringene var det rart jeg skulle gå i 3 uker til liksom, men vet jo aldri. Man blir så usikker når ting ikke er akkurat som det var sist merker jeg..

Uansett lykke til, så håper jeg at jeg følger etter om ikke altfor lenge.. :)

Skrevet

Oj, vanskligt å vite. Låter nesten som om det er vannet.

Mitt gikk inatt (kommer fortsatt en del), uten tvil. Rierne kommer sakte med sikkert. Venter på at de ska ta seg opp. JM ville jeg skulle komme inom i løpet av fm, men håper jeg kan komme inom litt senare når jeg forhåpningsvis har litt tettere rier...

Samboer sover godt, ska få lov til det då jeg tror han trenger det. Blir en lang dag dette! :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg skjønte ikke at det var vannet da jeg fødte sist. I mnd før termin så begynte jeg og lekke litt og litt. Trodde litt at jeg hadde dårlig blære så syns det var flaut og spørre jordmor. Men siden jeg skulle på besøk på sykehuset likevel den dagen så tok jeg på meg always bind og dro. Hun sjekket om det var fostervann og det var det. Fikk beskjed om at 2-3 dager så var vi foreldre. Men det tok bare 21 timer så hadde jeg henne i armene. Lakk vel en liten kopp i mengde flere ganger fra kl 10-17... kl 18 begynte dt smått med rier og kl 06.55 dagen etter var hun ute. Ta en tur til jordmor på sykehusetog sjekk du:)

Skrevet

Har vært på føden å sjekket nå, var ingen tegn på at noe er på gang nei.

Hun sjekket ikke om jeg var moden o.l. da, for hun ville ikke "opp dit" i tilfelle det var noe på gang...

Var antaglig bare en hinne utenpå den "ordentlige" sekken som var gått, eller veldig vannlignende utflod...

Jaja, det var nå en nedtur egentlig, nå er det tilbake i sofaen å ligge å kjenne på bekkenløsninga :/

Bedre lykke neste gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...