Shamandalie Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Hadde aldri trodd jeg skulle lure på dette, siden jeg har fødd før, og da var det så tydelig at vannet gikk... (fødselen begynte med det) Men sitter jeg altså her på en handduk,å det pipler litt ut, men veldig lite. (mindre enn sist) Kom en del da jeg stod opp fra sengen, å jeg trodde først jeg tisset ut meg! Men kjente at det ikke var urin, det kom liksom ikke derifra. Pluss at det var helt blankt og luktfritt, å det er det vel ikke hvis det hadde vært urin som har vært i blæra hele natta? Har termin 14.april, så det gjør ingenting om det er vannet da. Hun som skal bli storesøster kom en uke før termin. Åh, nå er jeg spent!! Vil egentlig ingenting med dette innlegget, bare dele det med noen, siden jeg sitter her på stua helt alene, tenkte samboer skulle få sove så lenge han kan. Har ringt føden, de sa jeg bare skulle komme innom i løpet av dagen, uannsett om det skjedde mer eller ikke =)
bitthen Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Kan være vannet ja Trenger ikke "fosse" ut.Spørs hvor i livmoren det blir hull. Hull under - vannet fosser, hull oppe/på siden pipler litt Har jeg lest et sted.. Så spennende da!! Kanskje det blir nå? Jeg er gravid med nr. 1. Har ikke termin før 11.07.. En stund igjen kan man si.. Jeg ligger bare i senga og får ikke sove.. Lite action her får man si -heldigvis da... Håper jeg blir trøtt snart, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sovet i hele natt.. Jaja, heldigvis søndag.. Lykke til med deg nå da !!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Er nok vannet som har gått ja,så gøy! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Høres ut som vannet da Da vannet gikk på meg så piplet det bare.. eller ja, rant litt når jeg var i bevegelse men piplet når jeg satt i ro. Hodet hadde festa seg og jeg var på overtid. Men så spennende da!! Åh... nesten litt misunnelig på det å føde og få se nurket. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå